ظمآن . .

ظمآن إلى لقائک . . .

ظمآن . .

ظمآن إلى لقائک . . .

ظمآن . .

عَرَّفَ اللَّهُ بَیْنَنَا وَ بَیْنَکُمْ فِی الْجَنَّةِ
وَ حَشَرَنَا فِی زُمْرَتِکُمْ
وَ أَوْرَدَنَا حَوْضَ نَبِیِّکُمْ
وَ سَقَانَا بِکَأْسِ جَدِّکُمْ مِنْ یَدِ عَلِیِّ بْنِ أَبِی طَالِبٍ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ

نویسندگان

دریافت

 

این شعر فقط وصف توست..
وقتی گوش دادم، فقط یاد شما افتادم عزیزترینم..

از دوردست ها یه نوری اومد کم کم نزدیک شد و من تونستم ببینمت.. 
انقدر نزدیک شدی که زندگی من در تو خلاصه میشه..
فکر نمی کردم که بشه آدم وجودش رو انقدر عمیق و خالص در دیگری ببینه...
اما شد..

ما فراز و نشیب هایی توی ارتباطمون داشتیم و از اینها گریزی نیست..
اما توی همه گذشته ها و آینده هایی که هنوز نیومده، تویی که جریان قلب من بهش بسته است..


از آن روز که با تو جوشید دلم..
بودنت خوب ترین حادثه دنیا شد..

مجنون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی